Avatar billede kak Nybegynder
16. maj 2008 - 09:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Downloade flere filer på én gang

Jeg har en lille intern applikation, der er lavet i asp. Formålet er at kunne "bladre" rundt i nogle mapper, og downloade filer fra de enkelte mapper.

Jeg bruger aspSmartUpload som komponent til at downloade, men nu vil jeg gerne lave det sådan, at man kan downloade alle filer i en mappe på én gang.

Er der nogen der har en god løsning på det? Kan man gøre det med aspSmartUpload, findes der et andet komponent der kan klare det, eller er der en helt anden løsning?
Avatar billede sherlock Nybegynder
16. maj 2008 - 09:21 #1
Du kan zippe filerne og sende arkivet. Det er vist måden at gøre det på.
Avatar billede kak Nybegynder
16. maj 2008 - 09:36 #2
Det skal jo helt foregå automatisk, så findes der et komponent, så jeg via asp-siden kan zippe mappen?
Avatar billede sherlock Nybegynder
16. maj 2008 - 09:58 #3
Hvilken host har du? De har muligvis allerede en komponent installeret.
Avatar billede kak Nybegynder
16. maj 2008 - 10:34 #4
Det er et internt system, så det ligger på en 2003 server. Men dermed kan jeg jo også installere komponenter som jeg har brug for.
Avatar billede sherlock Nybegynder
16. maj 2008 - 10:45 #5
Så ser den her fin ud. Jeg har ikke brugt den selv.

http://xstandard.com/en/documentation/xzip/
Avatar billede kak Nybegynder
16. maj 2008 - 11:11 #6
Super, det ser fint ud! Opretter du et svar, så du kan få point!?
Avatar billede sherlock Nybegynder
16. maj 2008 - 11:54 #7
:)