Avatar billede -simit- Nybegynder
15. maj 2008 - 19:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opret vindue i ny tråd

Jeg skal have en tråd der åbner et nyt vindue, dvs. noget i retning af

void Threadproc()
{
    MyWindow window = new Window1();
    window.Show();
}

Thread MyThread = new Thread(new ThreadStart(Threadproc));
MyThread.SetApartmentState(ApartmentState.STA);
MyThread.Start();

problemmet er jo så at efter window.Show() så stopper tråden og vinduet lukkes. Jeg går ud fra at der skal startes en eller anden slags message loop efter window.Show, men jeg ved ikke hvorledes dette skal gøre. Forslag?
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2008 - 20:33 #1
hvorfor vil du oprette en form i en anden tråd?
Avatar billede -simit- Nybegynder
15. maj 2008 - 20:37 #2
ikke en form men et WPF vindue, grunden er at jeg har flere desktops hvor jeg vil have et vindue på hver desktop, der skal derfor gøre en tråd på hver desktop med et vindue
Avatar billede -simit- Nybegynder
15. maj 2008 - 21:10 #3
System.Windows.Threading.Dispatcher.Run()

lukker