Avatar billede ts_dg Nybegynder
15. maj 2008 - 10:28 Der er 4 kommentarer

Hjælp til opstart af NAV 5

Jeg skal til at benytte Navision - Jeg har erfaringer fra andre regnskabsprogrammer. Så jeg har brug for hjælp til opsætning af systemkonti, samt lidt hjælp til at komme i gang. Jeg vil skyde på, at jeg blot har brug for 3 timers hjælp.
Hvad kan I anbefale til mig? Bør jeg finde et opstartskursus, og hvor kan man det? Eller kan jeg klare mig med noget telefon-support, og ved hvem burde det være?
Er det nogle som har en god idé til mig? Håber det kan gøres til en fornuftig pris.

På forhånd tak.
Avatar billede didb Nybegynder
15. maj 2008 - 11:14 #1
Hej

Hvis du bor på Sjælland vil jeg anbefale Ensure IT.
Kig på www.Ensure-IT.dk

Didb
Avatar billede ts_dg Nybegynder
15. maj 2008 - 11:19 #2
Hej Didb.
Tak. Jeg er fra Jylland - Tæt ved Århus.
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2008 - 10:13 #3
Jeg er bange for du undervurderer opgaven.

Logos Consult i Århus laver en bred vifte af kurser til Navision, men den fleste jeg har haft med at göre ender med at skulle bruge konsulentbistand.
Avatar billede alfalfadata Nybegynder
15. juni 2008 - 01:38 #4
Jeg kan godt hjælpe. Telefonisk eller kort besøg.

Dog kan opsætning godt være omfattende og tidskrævende, men 3 timer, så er man godt igang.

Anbefaling: kopiere de fleste opsætningskartoteker fra Cronus regnskabet over i dit regnskab. Derefter ret opsætningerne. Så sparer du meget tid.

Kurser er gode, men oftest skal man helst have en ekspert ved sin side.

:-) Alfafa