Avatar billede tomb3 Nybegynder
15. maj 2008 - 00:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilføj object til JComboBox eller Jlist

Jeg har lavet et program indholdende:

KursusbeskrivelseRegister (ArrayList)
KursusRegister (ArrayList)

Model.Kursusbeskrivelse (objekt)
Model.Kursus (objekt)

Hvert register udfyldes med Strings.

Dertil har jeg GUI'erne:

KursusbeskrivelseGUI
KursusGUI

I min KursusbeskrivelseGUI har jeg nogle JTextFields som udfyldes, og derefter opretter objektet Kursusbeskrivelse i KursusBeskrivelseRegister (ArrayList)

Jeg har brug for en JList eller JComboBox med alle mine kursusbeskrivelser. Er egentlig lidt underordnet, skal bare have det til at virke med indtræk.

I KursusBeskrivelseRegister vil jeg oprette en String der hedder "KursusID"

Det skal i KursusGUI være muligt at vælge "KursusID" fra enten JList eller JComboBox, hvorefter den derefter udfylder en masse JTextFields, med de Strings jeg har i min kursusbeskrivelse.

Er ret lost hvordan jeg laver den binding. :/
Avatar billede tomb3 Nybegynder
15. maj 2008 - 21:14 #1
Fandt ud af det...
Avatar billede elmoe Juniormester
29. november 2008 - 00:55 #2
Hvis du fandt ud af det, var det så ikke en idé at skrive svaret på spørgsmålet, så andre også kunne få glæde af det i fremtiden? ;)