Avatar billede jugsaw Nybegynder
14. maj 2008 - 21:35 Der er 1 kommentar

Mandatory profile fejl eller noget jeg mangler?

Hej
Jeg har lavet mandatory profile på en bruger, og ændret NTuser.DAT til MAN på den tilhørende server. Dette virker også fint. Ved genstart af Xp klient er ændringer tilbage til standard. Har testet ved at flytte rundt på ikoner og andre skrivebords indstillinger. Jeg har ikke lavet GPO da det kun drejer sig om 2 brugere.

Problem: Hvis jeg installere et program som lægger en genvej på skrivebordet, forsvinder genvejen ikke ved genstart.

SPG:Er der noget jeg kan gøre ved dette, jeg ville gerne at hele skrivebordet er låst.

Hardware:
Win 2003 server
XP klient
Avatar billede doktoren001 Juniormester
09. juli 2008 - 09:17 #1
Kigger lige med