Avatar billede modex Nybegynder
14. maj 2008 - 20:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder man en "programmør"?

Hej,

Måske lidt dumt spørgsmål at stille på et it-site - men synes dog ikke helt eksperten.dk ud fra kategorierne dækker mitbehov. Jeg vil høre, hvilket "jobsite" site, der er bedst på nettet, for at komme i kontakt med (seriøse) folk med programmørevner. Nu er det ikke de "hårde drenge" jeg tænker på - men umiddelbart på en studerende, der har programmeringsevner og hellere vil bruge sine evner på at kode et website, frem for at side ved kassen i et supermarked :-).
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
14. maj 2008 - 20:25 #1
Avatar billede ph0071 Nybegynder
14. maj 2008 - 21:04 #2
Nu ved jeg ikke hvad der er billigst - det er ligesom de der reklamer om sparepærer/glødetrådspærer...

Jeg ville blot søge på google - hvis jeg fandt en overbevisende hjemmeside (meget tekst, CV, uddannelse, med mere) så ville jeg overveje at bruge på pågældende programmør.
Avatar billede ph0071 Nybegynder
14. maj 2008 - 21:05 #3
Måske kan du se på www.programmoer.dk og www.udvikleren.dk
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
15. maj 2008 - 09:19 #4
Hvad med at spørge her i forummet det kunne jo være der dukkede noget kompetent arbejdskraft op.

Du må gerne sende mig en mail på mail @ gadensgaard.dk hvis du vil have mig til at se nærmere på din opgave :)