Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2008 - 14:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Upload til FTP

Nogen der ligger inde med et script der kan uploade en lokal fil på ens server til en FTP server?

Problemet er at jeg har 2 servere, hvor filen der bliver uploaded til den ene server også skal uploades til den anden server. De står hvert sit sted så det skal gøres med FTP ?

Mvh.
Henrik
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2008 - 14:49 #1
Det skal lige siges, at jeg ikke har adgang til at installerer componenter da det er et webhotel jeg har min side på....
Avatar billede bauerdata Nybegynder
14. maj 2008 - 16:50 #2
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2008 - 17:46 #3
Det skal kører på serveren, så duer det desværre ikke med et ftp program.. Ellers tak.. :-)
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2012 - 12:46 #4
svar