Avatar billede thomasmyg Nybegynder
14. maj 2008 - 13:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

button som link

Hvordan får jeg en knap til og være et link? Jeg har en ide om at jeg skal bruge OnClientClick, men hvordan skal det gøres, er jeg ude i og skulle lave noget i min codebehind fil?
Avatar billede jokkejensen Novice
14. maj 2008 - 14:02 #1
<asp:linkbutton runat="server" text="hey" onclientclick="alert(hey)" />
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
14. maj 2008 - 14:04 #2
jeg vil ikke bruge linkbutton, men button.
Avatar billede jokkejensen Novice
14. maj 2008 - 14:07 #3
Du vil have en knap til at være et link ? - så er det også linkbutton du skal bruge..

Altså du vil have et <a> og ikke en <input type="submit" /> ?
Avatar billede jokkejensen Novice
14. maj 2008 - 14:08 #4
du kan ikke lave en knappe om til et link..

Du skal lave et link og ikke en knappe..
Avatar billede jokkejensen Novice
14. maj 2008 - 14:08 #5
de har samme events og proberties, så det er bare lige at ændre det.
Avatar billede agertoft Nybegynder
15. maj 2008 - 13:16 #6
Du kan godt bruge en button som link. Du skal lave en metode i din codebehind:

    protected void Button1_Click(object sender, EventArgs e)
    {
        Response.Redirect("http://www.eksperten.dk/");
    }

Og en eventhandler på din button så den ser sådan ud:

    <asp:Button ID="Button1" runat="server" Text="Button" onclick="Button1_Click" />
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
15. maj 2008 - 13:48 #7
super agertoft, men havde ikke regnet med det var så simplet.