Avatar billede bakkers Nybegynder
12. maj 2008 - 08:53 Der er 5 kommentarer

Hvad synes i om siden?

Hej

Jeg er ved at lave denne side, pt mangler der lige et banner til toppen, men ellers er siden ved at være der. Men var det en side i ville bruge eller mangler der noget?
Avatar billede bakkers Nybegynder
12. maj 2008 - 08:53 #1
ahh, måske lige et link.

www.tmv.dk/link
Avatar billede jokerper Nybegynder
12. maj 2008 - 10:22 #2
Jeg vil mene, at du måske burde finde et enkelt område og uddybe det. Der findes mange andre med det koncept.

fx http://findher.dk/

Ellers fint design.
Avatar billede bakkers Nybegynder
13. maj 2008 - 08:13 #3
Ja det er rigtig at der er mange links sider, men mange af dem bruger redirect til at stille videre og så får man ikke noget ud af at have ens link på deres side.

Der er en god beskrivelse af problemet her http://www.gseo.dk/page.php?pageId=pages/21_0.html&language=0

Så derfor er planen med min side at den skal linke på en ordentlig måde, og ikke bare snyde folk for at få bedre placering selv.
Avatar billede bakkers Nybegynder
14. maj 2008 - 08:19 #4
Lige angående det med gensidige links, hvis jeg åbner op for gratise links, hvordan vil det påvirke min placering på google, her tænker jeg på om google vil se alle de ekstra sider der vil blive oprettet som indhold og derfor er siden god, eller vil den se det som en sider der bare linker væk fra sig selv og ikke har nogle links tilbage?
Avatar billede bakkers Nybegynder
14. maj 2008 - 15:42 #5
Nu har jeg lavet så man også kan tilføje sin side til <a href="http://www.tmv.dk/link">Danske Links</a> uden at skulle linke tilbage.

Så må jeg se om det bliver et problem.

Hvis der er andre der har gode råd eller ideér til siden så skriv endelig.