Avatar billede pelleogandrea Nybegynder
09. maj 2008 - 22:02 Der er 5 kommentarer

Access til MySql

Hej.

Jeg har et forum der kører på en access DB fra web wiz. Nu er problemet det, at denne DB er blevet alt for stor og at der er så meget trafik i forummet, at DBen ikke kan følge med - den går simpelthed ned hele tiden. Jeg har hørt at problemmet kan løses ved at bruge MySql DB.

SPØRGSMÅL: Kan man konventere fra Access til MySql, altså få hele indholdet med over på en ny DB.
Hvis det kan lade sig gøre, er jeg også interresseret i personer der evt. kunne tænke sig at hjælpe med at få et nyt forum op at køre på en MySql DB.... hele skellet er lavet da det er et gratis forum fra web wiz, jeg skal bare have ført tingende over på en ny DB.....
Avatar billede mugs Novice
09. maj 2008 - 22:07 #1
Har ikke forstand på MySql. Men har du prøvet at komprimere din Access db i Funktioner > Databasefunktioner > komprimer og reparer database.
Avatar billede pelleogandrea Nybegynder
09. maj 2008 - 22:19 #2
Yeb... jeg har prøvet alt ;) men desværre...
Avatar billede bauerdata Nybegynder
10. maj 2008 - 02:11 #3
Avatar billede pelleogandrea Nybegynder
10. maj 2008 - 08:10 #4
Bauerdata: kogebog ;))) ja det skal jeg lige love for...jeg fatter minus....;)
Avatar billede bauerdata Nybegynder
10. maj 2008 - 10:38 #5