Avatar billede tweak Nybegynder
05. maj 2008 - 13:43 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Nyt design - menu

Ris og ros er velkommen, men jeg mangler en idé til en form for menu: www.jlsolution.dk
Avatar billede tweak Nybegynder
05. maj 2008 - 18:23 #1
Slet ingen forslag?
Avatar billede dasch87 Nybegynder
05. maj 2008 - 20:16 #2
Bare lige en lille detalje:
under: Webdesign på en kreativ og spændende måde!
står der "Internet explore 7" -> "Internet Explorer 7"
Umiddelbart ville jeg også anbefaleen lidt større skrift, det er langt fra alle som bruger IE 7;) Og teksten i det øverste billede er meget forvirrende da det er en lang sætning på 5 linjer uden punktum:S Generelt vil jeg sige at teksten på siden ikke virker særlig "professionel" jeg ville nok lige få en kyndig til at tjekke det.
Jeg har ikke umiddelbart nogen god ide til en menu, men jeg vil sige som siden er nu., skriger den ikke ligefrem at i laver kreative og avancerede hp'er.
Avatar billede tweak Nybegynder
05. maj 2008 - 22:15 #3
lidt større skrift > Ja det har du ret i.

teksten på siden ikke virker særlig "professionel" > Det er skrevet meget hurtigt, og skal laves om.

skriger den ikke ligefrem at i laver kreative og avancerede hp'er. > Hvad mangler der?
Avatar billede dasch87 Nybegynder
06. maj 2008 - 17:36 #4
Alt det med at den ikke viker så kreativ er nok mere fordi der mangler en menu og noget indhold. Når den du får en menu på og den bliver mere dynamisk så bliver det nok bedre. Men bare et forslag kunne det være en god ide med nogle henvisninger til nogle sider du/i har lavet så man kan se en forsmag på hvad i kan:D
Men har desværre ingen ide til en menu., men hey du er den kreative designer;)
Avatar billede tweak Nybegynder
08. maj 2008 - 15:21 #5
Noget i den stil her? www.jlsolution.dk
Avatar billede andsvel Nybegynder
08. maj 2008 - 15:25 #6
Jeg måtte lede lidt efter menu'en som den er nu.

ville da overveje at bruge den fanbladslignende udskæring du har foroven.

endten det "whitespace" venstre, eller den grå flade til højre.

/min tanke
Avatar billede tweak Nybegynder
08. maj 2008 - 20:11 #7
andsvel, jeg har lavet den om, men bortset fra at den ses bedere, så syntes jeg ikke om det, men jeg tror det bliver sådan.
Avatar billede andsvel Nybegynder
08. maj 2008 - 23:08 #8
må jeg tage et screenshot og illustrere det jeg mente? kan lige lægge det op på et billedehotel med tilladelse s'føli :-)
Avatar billede tweak Nybegynder
12. maj 2008 - 21:15 #9
andsvel, jeg har ikke lige fået set dit indlæg - jeg er gået lidt fra det og har ikke tid til at arbejde mere på den lige nu, kan ikke smide et svar?

Det samme med dig dasch87
Avatar billede andsvel Nybegynder
13. maj 2008 - 08:17 #10
jo da :-)
Avatar billede dasch87 Nybegynder
13. maj 2008 - 17:26 #11
Here you go., pøj pøj med projektet.