Avatar billede Skynet Mester
01. maj 2008 - 16:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dictonry til listbox

Hej

Jeg har lavet en dictonary med (DateTime, list),

    Dictionary<DateTime, List<string>> temp_flasker_Dictonary = new Dictionary<DateTime, List<string>>();

      List<string> temp_flasker_Liste = new List<string>();

      temp_flasker_Liste.Add(checkedListBox5.CheckedItems.ToString ());

      temp_flasker_Dictonary.Add(dt, temp_flasker_Liste);

men får problemer når jeg skal udskrive dem

listBox3.Items.AddRange(temp_flasker_Dictonary.ToArray())

Får disse fejl:
Error    3    The best overloaded method match for 'System.Windows.Forms.ListBox.ObjectCollection.AddRange(System.Windows.Forms.ListBox.ObjectCollection)' has some invalid arguments
Error    4    Argument '1': cannot convert from 'System.Collections.Generic.KeyValuePair<System.DateTime,System.Collections.Generic.List<string>>[]' to 'System.Windows.Forms.ListBox.ObjectCollection'
Avatar billede aaberg Nybegynder
01. maj 2008 - 20:49 #1
Hvad er det egentligt du prøver på? Hvad har du regnet med skal vises i din ListBox. Så vidt jeg kan se, tilføjer du en Dictionary med DateTime som key og List<string> som value til din ListBox, hvilket en ListBox ikke har en chance til at vise!

Kan du forklare hvad det er du prøver på at opnå, da kan jeg måske foreslå en løsning.
Avatar billede Skynet Mester
22. december 2010 - 17:26 #2
Hej, jeg glemte lige denne post. Har ingen ide om hvad jeg prøvede på :)