Avatar billede groenmand Nybegynder
01. maj 2008 - 16:24 Der er 3 kommentarer

iframe på en side til at opdatere en anden iframe på samme side

Hej klogeåger :)
Case:
jeg har en default side som indeholder 2 iframes. Henholdsvis navngivet "leftiframe" og "rightiframe" En til liste af produkter (leftiframe) og en anden til produktoprettelser (rightiframe).

rightiframe indeholder addproduct.asp som ved formsubmit kaster formen til crud.asp som efter oprettelse af produkt redir's videre tilbage til addproduct.asp

sagen er så at jeg ved oprettelse af produkt gerne vil have at leftiframe (med produktlisten) bliver refreshet.

Altså skal jeg have en iframe i default.asp til at opdatere en anden iframe i default.asp

Hjælp mig I genier udi kodning :)
Avatar billede groenmand Nybegynder
01. maj 2008 - 19:51 #1
Kan man evt. give flere points til et svar?
Avatar billede groenmand Nybegynder
01. maj 2008 - 19:51 #2
Og hvordan gør man det?
Avatar billede solle Nybegynder
02. maj 2008 - 11:07 #3