Avatar billede czharina Nybegynder
28. april 2008 - 00:53 Der er 3 kommentarer

Pris kan ikke komme over 9.99 i MySql database

Hej alle

Jeg har det problem at i min MySql bliver det tal jeg indsætter i pris feltet i min tablet resat til 9.99. Her er et billede af oplysningerne for min tabel:

http://img176.imageshack.us/img176/4512/databaseprisxl6.jpg

Jeg forstår ikke helt hvor det er der skal redigeres for at ændre det så jeg kan skrive 10 og opefter?

Her er et billede af min tabel:

http://img176.imageshack.us/img176/5826/databasepris2lx8.jpg

Er der nogen der kan forklare hvor det går galt henne? :)
Avatar billede -zonic- Nybegynder
28. april 2008 - 01:12 #1
jeg kan ikke se fejlen.. men prøv evt at sætte decimal(9,2) for at se om det ændrer noget
Avatar billede czharina Nybegynder
28. april 2008 - 01:22 #2
Oh tak! Det hjalp! I er altså kloge herinde. :)
Avatar billede -zonic- Nybegynder
28. april 2008 - 01:46 #3
hehe :) - så er forklaringen jo bare at decimal(3 [angiver antal charaters ialt], 2[antal decimaler efter komma])

godnat :)