Avatar billede hugopedersen Nybegynder
25. april 2008 - 07:37 Der er 1 løsning

Paradox - genopbyg index

Findes der et lille værktøj som kan bruges til at genopbygge en indexfil på en Paradox tabel uden at man har Database Manager installeret?
Det skal helst være noget der kan køres fra en USB pen.

Mit 'problem' er at jeg har x antal maskiner hvor der kører et system der opsamler data i Paradox tabeller. Desværre har disse det med en gang imellem at ødelægge disse indexfiler og så er der ballade i sigte.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
09. maj 2008 - 07:17 #1
Det er der åbenbart ingen der kender til.