Avatar billede jensen363 Forsker
24. april 2008 - 14:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Resette Filtervalue ved åbning af form

En PivotChart benytter sig af en form for DropDown valgbokse til filtrere og visualisering af data i grafen.

Når PivotChart lukkes, husker/gemmes disse filterværdier, hvilket kan være uhensigtsmæssigt for den næste bruger.

Er der nogen måde hvorpå man kan Resette denne filterværdi ved OnLoad() eller lignende ????
Avatar billede mugs Novice
24. april 2008 - 14:35 #1
Jeg resetter et filter således.

Me.filteron = False

Men jeg vil tro, at det er for nemt og jeg misforstår dit spørgsmål.
Avatar billede jensen363 Forsker
24. april 2008 - 14:45 #2
Hej Mugs > håber du nyder foråret

Jo, den er afprøvet tidligere ... den fjernede alle mine 'fields' fra grafen og og efterlod en blank side :-(
Avatar billede mugs Novice
24. april 2008 - 14:56 #3
Foråret nydes i fuldt omfang. Alle roser er godt på vej, og Hortensia er klippet og står med store grønne skud. Endnu lidt tidligt til sommerblomster og drivhus. Sidder på terrassen i 20 graders varme og sveder. :o)

Hvis alt dette siger dig noget.
Avatar billede jensen363 Forsker
24. april 2008 - 15:01 #4
Er det ikke noget der kaldes "fritid" og "natur" .... hmmm kan svagt erindre det :-)
Avatar billede mugs Novice
24. april 2008 - 15:23 #5
"fritid" og "natur" - Hmm, her kaldes det at leve
Avatar billede jensen363 Forsker
23. december 2008 - 11:11 #6
Lukker