Avatar billede plippert Nybegynder
24. april 2008 - 12:56 Der er 1 løsning

Gemme 'Send' knap indtil fleter udfyldt

Jeg har en miniformular i vb.net
Jeg skal rette i formulare så de to felter der valideres skal være udfyldt inden knappen kommer tilsyne.
Der er requiredfieldvalidator sat på felterne, men det virker ikke og jeg har ikke adgang til aspx.vb filen. Kodestumpen skal derfor være til at sætte direkte i aspx filen.

To felter:
txtName og txtEmail
skal være udfyldt for at cmdSend.visibility=true

----
Kode
----
    <TABLE id="contactForm" cellSpacing="1" cellPadding="1" width="100%" border="0" runat="server">
                                        <TR>
                                            <TD><asp:label id="lblName" runat="server"></asp:label>:<FONT color="#ff0066">*</FONT></TD>
                                            <TD><asp:textbox id="txtName" runat="server" Width="150px"></asp:textbox><asp:requiredfieldvalidator id="RequiredFieldValidator1" runat="server" Display="Dynamic" ControlToValidate="txtName"
                                                    ErrorMessage="*"></asp:requiredfieldvalidator></TD>
                                        </TR>
                                        <TR>
                                            <TD><asp:label id="lblPhone" runat="server"></asp:label>:<FONT color="#ff0066">*</FONT></TD>
                                            <TD><asp:textbox id="txtTlf" runat="server" Width="150px"></asp:textbox><asp:requiredfieldvalidator id="RequiredFieldValidator2" runat="server" Display="Dynamic" ControlToValidate="txtTlf"
                                                    ErrorMessage="*"></asp:requiredfieldvalidator></TD>
                                        </TR>
                                        <TR>
                                            <TD style="HEIGHT: 23px"><asp:label id="lblEmail" runat="server"></asp:label>:</TD>
                                            <TD style="HEIGHT: 23px"><asp:textbox id="txtEmail" runat="server" Width="150px"></asp:textbox></TD>
                                        </TR>
                                        <TR>
                                            <TD vAlign="top" align="left"><asp:label id="lblComments" runat="server"></asp:label>:
                                            </TD>
                                            <TD><asp:textbox id="txtNotes" runat="server" Width="150px" Rows="3" TextMode="MultiLine"></asp:textbox></TD>
                                        </TR>
                                        <TR>
                                            <TD vAlign="top" align="left">&nbsp;</TD>
                                            <TD></TD>
                                        </TR>
                                        <TR>
                                            <TD colSpan="2">
                                                <asp:Button id="cmdSend" runat="server"></asp:Button>
                                                <asp:Label id="lblStatus" runat="server"></asp:Label><INPUT type="hidden" id="hidEmail" runat="server" NAME="hidEmail"></TD>
                                        </TR>
                                    </TABLE>
Avatar billede plippert Nybegynder
29. april 2008 - 13:23 #1
lukker