Avatar billede detail Nybegynder
23. april 2008 - 13:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

reload - opdater siden

Søger 2 scripts

et der ved hjælp at en knap "Tryk her" - reloader/opdatere side - og et script der gør det automatisk f.eks hver 30 sekunder
Avatar billede w13 Novice
23. april 2008 - 13:14 #1
Knappen:

<input type="button" value="Tryk her" onclick="window.location.reload(true)">

Og automatisk hvert 30. sekund:

<script type="text/javascript">
setTimeout("window.location.href(true)",30000);
</script>
Avatar billede jokkejensen Novice
23. april 2008 - 13:45 #2
mon ikke det er setInterval
Avatar billede w13 Novice
23. april 2008 - 13:55 #3
Jokkejensen>> Nej, når siden genindlæses startes der jo forfra? :) Så et interval ville alligevel kun blive kørt én gang.
Avatar billede detail Nybegynder
23. april 2008 - 14:10 #4
den øverste virker, men den nederste opdaterer ikke automatisk !!
Avatar billede w13 Novice
23. april 2008 - 14:18 #5
Nej, jeg dummede mig. Den nederste skal være:

<script type="text/javascript">
setTimeout("window.location.reload(true)",30000);
</script>
Avatar billede jokkejensen Novice
23. april 2008 - 14:34 #6
nå ja, doh
Avatar billede hanus91 Nybegynder
29. april 2008 - 23:50 #7
If you want to set your website to refresh the site each 30 second you can input this meta tag into your (<head> "meta" </head>) section

<meta http-equiv="refresh" content="1">

The value 30 is the number of seconds between the reload of your page.