Avatar billede jimmydk Nybegynder
21. april 2008 - 14:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

popup vindue

Hey sidder og kæmper med en knap som skal åbne et nyt vindue, men der skal trykkes 2 gange for at det sker.
Session["Admin"] = "Admin";
LoginK.Attributes.Add("OnClick", "window.open('Admin/Default.aspx' ,null, 'Height=750px;left=0;Width=1000px;top=0;menubar=no;toolbar=yes;scrollbars=yes;');");

Nogen der kan finde fejlen.?
Avatar billede w13 Novice
21. april 2008 - 14:35 #1
Hvad hvis du sætter null til f.eks. '_blank' ?
Avatar billede jimmydk Nybegynder
21. april 2008 - 14:46 #2
det løser desværre ikke problemet :(
Avatar billede aaberg Nybegynder
21. april 2008 - 15:07 #3
Den kode som skriver i spørgsmålet, hvor i din kode er den placeret?
Avatar billede jimmydk Nybegynder
21. april 2008 - 15:17 #4
protected void LoginK_Click(object sender, EventArgs e)
    {
        if (BrugernavnT.Text == "XXXXX" && PasswordT.Text == "XXXXX")
        {

            Session["Admin"] = "Admin";
            LoginK.Attributes.Add("OnClick", "window.open('Admin/Default.aspx' ,null, 'Height=750px;left=0;Width=1000px;top=0;menubar=no;toolbar=yes;scrollbars=yes;');");

        }

        else
        {

            Fejl.Text = "der er fejl i brugernavn og password";

        }
Avatar billede w13 Novice
21. april 2008 - 15:26 #5
Med stor fare for at tage fejl..

Skal du ikke bare rette:

            Session["Admin"] = "Admin";
            LoginK.Attributes.Add("OnClick", "window.open('Admin/Default.aspx' ,null, 'Height=750px;left=0;Width=1000px;top=0;menubar=no;toolbar=yes;scrollbars=yes;');");

til:

            Session["Admin"] = "Admin";
            window.open('Admin/Default.aspx' ,null, 'Height=750px;left=0;Width=1000px;top=0;menubar=no;toolbar=yes;scrollbars=yes;');

?
Avatar billede jimmydk Nybegynder
21. april 2008 - 15:41 #6
Det virker desværre ikke.

Men hvis jeg smider linien i page_load også virker den med det samme.! :s
Avatar billede aaberg Nybegynder
21. april 2008 - 15:44 #7
Grunden til at du må trykke 2 gange er, at første gang du trykker adder du en OnClick event på knappen. Dette event er dog ikke et ASP.NET event, det er et HTML event som opstår på klienten. Derfor bliver du nød til at trykke på knappen en gang mere for at event rent faktisk skal opstå!.

prøv at override OnLoad, og tilføj linjen der:

protected override void OnLoad(EventArgs e)
{
    base.OnLoad(e);

    LoginK.Attributes.Add("OnClick", "window.open('Admin/Default.aspx' ,null, 'Height=750px;left=0;Width=1000px;top=0;menubar=no;toolbar=yes;scrollbars=yes;');");
}
Avatar billede jimmydk Nybegynder
21. april 2008 - 16:21 #8
det virker.!
Smider du lige et svar aaberg80
Avatar billede aaberg Nybegynder
21. april 2008 - 20:26 #9
svar :-)