Avatar billede sejleren Nybegynder
21. april 2008 - 12:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvordan åbnes link fra iframe i parent form

Jeg har en hovedside(A.aspx), med en iframe der indeholder en side(B.asxp), der via et link åbner en ny side(C.aspx?id=xxx)

Ved et link i B åbnes C med en querystring. Siden åbnes med Response.Redirect(C), men åbnes da i B og ikke som en selvstændig side.

Hvordan får jeg åbnet mit link i hosten til B, på samme måde som når jeg linker til en anden side fra eks. A.aspx?
Avatar billede jokkejensen Novice
21. april 2008 - 12:58 #1
med JS er det parent.window.location.href = 'B.aspx';

Hvis du bare linker inde i en iframe, er det kun indholdet i iframe der ændres.

/JJ
Avatar billede jokkejensen Novice
21. april 2008 - 13:00 #2
Men iframe's er noget hø, og jeg er uforstålig overfor det skal benyttes i en asp.net applikation :)

/JJ
Avatar billede jokkejensen Novice
21. april 2008 - 13:16 #3
du kan også bare sige target"_top"

Tænker anchor's har target som en property i .net.

/J
Avatar billede jokkejensen Novice
21. april 2008 - 13:16 #4
men med response.redirect kan du ikke.

/J
Avatar billede sejleren Nybegynder
21. april 2008 - 13:41 #5
takker for hjælpen. Det var en swf fil jeg skulle embedde, som du siger hvorfor iframes, når det kan undgåes ;-) problemet er løst ved direkte embed i side A

smid et svar og point er på vej til dig som tak for indsatsen ;-)
Avatar billede jokkejensen Novice
21. april 2008 - 13:56 #6
:).. Men ja, hold dig fra iframes i et asp.net miljø - eller der er meget sjældent det er nødvendigt :)

Nej tak, behold bare når jeg ikke løste det :)

Vh. JJ
Avatar billede sejleren Nybegynder
21. april 2008 - 14:41 #7
Jamen så takker jeg mange gange.
Avatar billede jokkejensen Novice
21. april 2008 - 14:51 #8
husk lige selv at smide et svar, og accepter det. :)
Avatar billede sejleren Nybegynder
16. juni 2008 - 12:19 #9
den er mægtig ;-), takker