Avatar billede alexanderss Nybegynder
18. april 2008 - 16:08 Der er 1 løsning

WordPress: Opdeling af posts alt efter hvornår de blev posted.

Hej!
Jeg samler en masse RSS Feed til min hjemmeside fra andre hjemmesider og meningen er at efterhånden som artiklerne kommer ind skal de deles op efter:
<5 minutter
5-10 minutter
10-30 minutter

osv.
Se evt. news.dk hvis du ikke helt ved hvad jeg snakker om.

Jeg kører med WordPress 2.5, så hvis du har erfaring med det, så er det sikkert en fordel.
Det her er hvad jeg foreløbig har:
<div class="post-alt blog" <?php if ( ($counter == 60) ) { echo 'style="background:none !important;margin-bottom:0 !important;"'; ?><?php } ?>>
          <table width="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">
              <!--DWLayoutTable-->
          <tr>
                <td width="100"><a title="Link <?php the_title(); ?>" href="<?php the_permalink() ?>" rel="bookmark">
                  <?php the_category(); ?>
                </a></td>
        <td width="976"><a title="Link <?php the_title(); ?>" href="<?php the_permalink() ?>" rel="bookmark">
                  <b><?php the_title(); ?></b></a>
                  <span class="post_date">
                  <?php the_time('G:i'); ?>
                </span></td>
        <td width="87" height="18"><a title="Link <?php the_title(); ?>" href="<?php the_permalink() ?>" rel="bookmark">
          <b>
            <?php the_author(); ?>
          </b></a></td>
            </tr>
            </table>
<div class="entry"></div>
  </div>

Jeg håber I kan hjælpe!

Vh.
Alexander
Avatar billede alexanderss Nybegynder
28. april 2008 - 17:21 #1
Ny tråd..