Avatar billede jchristensen Nybegynder
18. april 2008 - 13:09 Der er 1 kommentar

Mediaplayer kan ikke afspille visse filtyper.

Jeg har oprettet dette spørgsmål under Vista med titlen "Media Player kan ikke afspille CD-er", uden at der er fremkommet nogen brugbar løsning. Nu har jeg konstateret, at der er flere ting, som min Media Player ikke kan afspille, så jeg tillader mig at oprette det på ny. Foruden CD-er kan jeg ikke afspille waw-filer, og jeg kan heller ikke høre DR Netradio (jeg har prøvet at følge DRs hjælpemuligheder, men uden resultat. Mærkeligt nok, kan jeg godt afspille MP3 filer i Media Player.
Håber, at der er et lyst hovede, som kan hjælpe mig. For god ordens skyld kan jeg oplyse, at jeg godt kan afspille CD-er og waw-filer i min Creative afspiller.
Hjælp søges og påskønnes;-)

NB: Bemærk venligst, at det er VISTA, jeg bruger.
Avatar billede jchristensen Nybegynder
22. april 2008 - 10:02 #1
Hej. Problemet "løst" ved geninstallation af Vista.