Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
17. april 2008 - 12:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Finde adressekartotek

Hejsa

Jeg har en PC hvor brugerprofilen pludselig fejler og ikke kan indlæses. Nu har jeg så lavet en ny brugerprofil, og kopieret dokumenter osv. over på den nye.

Jeg har så installeret Outlook igen og kopieret .pst filen fra de gamle profil, så jeg har alle de gamle mails, men adressekartoteket er tomt?

hvordan finder jeg alle mine adresser fra den gamle profil? Jeg kan ikke logge ind i den profil og eksportere noget.

På forhånd tak
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
21. april 2008 - 12:59 #1
Er der ingen der kan hjælpe her?
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
21. april 2008 - 13:15 #2
Lukker