Avatar billede sayn Nybegynder
16. april 2008 - 16:09 Der er 1 løsning

Sletter alle indlæg og ikke kun det valgte?

Jeg har lavet et lille php system, hvor det er muligt at oprette nyheder, samt slette dem igen.

Problemet kommer når man vælger hvilken nyhed man vil slette, og trykker slet - så sletter den nemlig alle de oprettede nyheder og ikke kun den man valgte :S Altså jeg vælger i en dropdown den nyhed jeg vil slette, men alligevel sletter den alle de andre.

Det ser sådan her ud.. lille indrag.. (jeg er ret ny til kodning og har derfor fået en del hjælp)

$password = $_POST['password'];
$nyhed = $_POST['nyhed'];

if($password == "password") {

mysql_query("DELETE FROM rodekassen where id=$nyhed");

Andet i skal vide for at kunne hjælpe?
Avatar billede sayn Nybegynder
03. oktober 2010 - 10:52 #1
Ingen hjælp, lukket.