Avatar billede meyer Nybegynder
16. april 2008 - 12:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål til w13

Hej w13.

Kan du hjælpe mig med et lille probs mere omkring den her:

<script type="text/javascript">
function ShowScrollbars(){
    if(document.getElementById("venstre").contentWindow.document.body.offsetHeight>50){
        document.getElementById("scrollbars").style.display="block";
    }
window.onload=function(){ShowScrollbars()}
</script>

Den kører fint i explorer 7 men i version 6 kommer der ikke noget frem?
Avatar billede w13 Novice
16. april 2008 - 12:09 #1
Hvis du bruger denne kode, hvad siger den så i alertboksen, når du kører den i IE6:

<script type="text/javascript">
function ShowScrollbars(){
    alert(document.getElementById("venstre").contentWindow.document.body.offsetHeight);
    if(document.getElementById("venstre").contentWindow.document.body.offsetHeight>50){
        document.getElementById("scrollbars").style.display="block";
    }
window.onload=function(){ShowScrollbars()}
</script>
Avatar billede meyer Nybegynder
16. april 2008 - 12:41 #2
Så skriver den 370 :-)
men bagefter viser den mine pile.
Avatar billede w13 Novice
16. april 2008 - 12:47 #3
Det skal den vel også?
Avatar billede meyer Nybegynder
16. april 2008 - 12:50 #4
Ja det skal den da :-)

Men hvorfor mon ikke den gjorde det?

Så vidt jeg kan se har du da ikke skrevet noget om bortset fra alerten, har du? men uden alerten så kører den nu... (ser lige en smule forvirret ud) :-D
Avatar billede w13 Novice
16. april 2008 - 13:10 #5
Hvad hvis du fjerner alerten? :)
Avatar billede meyer Nybegynder
16. april 2008 - 13:13 #6
Så kører den - jeg må ha' lavet oget lort i den som version 7 var ligeglad med :-)

Tak for hjæpen ign igen ;-)

Smider du lige et svar ?
Avatar billede w13 Novice
16. april 2008 - 13:25 #7
:P
Avatar billede soerenlyn Nybegynder
17. april 2008 - 18:19 #8
Hvorfor skulle spørgsmålet stilles direkte til w13 og ikke alle?
Avatar billede w13 Novice
17. april 2008 - 18:48 #9
Soerenlyn>> Det skyldtes, at jeg hjalp med denne kode i et andet indlæg.

Der bli'r tit stillet "spørgsmål til [enelleranden]" for at fange dennes opmærksomhed.

Men alle kan selvfølgelig deltage, hvis de blot er ligeså hurtige som selveste "Lynet" (aka. mig).
Avatar billede soerenlyn Nybegynder
17. april 2008 - 19:29 #10
Ok - tak for opklaringen hr W13. Men med forlov må jeg pointere at jeg er "Lynet".
Avatar billede w13 Novice
17. april 2008 - 19:31 #11
(fuck)