Avatar billede jensen363 Forsker
16. april 2008 - 09:55 Der er 1 løsning

Skift mellem PivotChart view og PivotTable view

I en database benytter jeg en række PivotChart, som alle er placeret på een og samme form, indordnet på en Tab/arkfane form.

Jeg vil nu gerne have at brugeren kan skifte mellem PivotChart og PivotTable vha. den indbyggede menufunktion (View). Dette fungerer også upåklageligt så længe jeg via designmode aktiverer den enkelte PivotChart, men lige så snart jeg forsøger det samme via min formular, fejler funktionen total, og bruger bliver præsenteret for følgende meddelelse på skærmen :

Microsoft Office Web Components

Endvidere vises listboxen tom ... med en illustration af en brudt dataforbindelse ????

Nogen gode ideer ????
Avatar billede jensen363 Forsker
21. april 2008 - 15:04 #1
Fandt alternativ løsning unden Tab/arkfaner