Avatar billede horus Nybegynder
15. april 2008 - 10:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dansk Blog system

Hej,

nogle der kender et dansksproget blog system, der kan installeres på windows servere - og dermed helst være ASP baseret?

Horus
Avatar billede keysersoze Guru
15. april 2008 - 11:07 #1
dotnetblogengine.net - godt nok i .NET men det kan jo sagtens køre på en windows server og så står så godt som alting på engelsk selvom den er dansk.
Avatar billede horus Nybegynder
15. april 2008 - 11:19 #2
det gør ikke noget at det er .NET - men det skal helst være dansk.

Det gør ikke noget at det koster noget - er bestemt villig til at betale, hvis der findes en god løsning derude....
Avatar billede keysersoze Guru
15. april 2008 - 11:36 #3
blogengine er udviklet af en dansker - den har dansk sprog med - selve koden er "international" og det vil den jo være uanset løsning - en simpel installation man evt kan se pr video - hvad mangler så som værende dansk?
Avatar billede horus Nybegynder
15. april 2008 - 11:50 #4
ok - forstod bare på dig, at det meste af systemet (tekst mæssigt) var på engelsk. Tager lige et nøjere kig.... tak for tippet indtil videre...
Avatar billede keysersoze Guru
15. maj 2008 - 13:00 #5
lukketid?