Avatar billede swamboo Seniormester
13. april 2008 - 22:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Checkbox onclick

Jeg har 2 knapper:
<form action="default.asp?vis=2&v=1&id=<% response.write rstemp("id")%>" method="post">
<input type="submit" class="klein" name"ok" value="Logi før" name="knap" id="1" style="height: 21px; width: 70px; FONT-SIZE: 9px"></center>
<input type="submit" class="klein" name"ok" value="Logi efter" name="knap" id="1" style="FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 9px"></center>
</form>
De fylder bare for meget. Kan man få 2 checkboxe til at gøre det samme når der klikkes på dem?

På forhånd tak!
Avatar billede frozenink Nybegynder
13. april 2008 - 22:50 #1
Hvad med 2 radio knapper ?, så bruger kan vælge.

<form action="default.asp?vis=2&v=1&id=<% response.write rstemp("id")%>" method="post">
<input type="radio" class="klein" name="ok" value="Logi før" id="1">Logi før
<br>
<input type="radio" class="klein" name="ok" value="Logi efte" id="1">Logi efter
<br><input type="submit" value="Submit">
</form>
Fik selv et godt råd tidligere idag, læs her
http://www.w3schools.com/html/html_forms.asp
Avatar billede swamboo Seniormester
14. april 2008 - 07:26 #2
Nix - det dur desværre ikke - for mit ønske var at det skete af sig selv, så man ikke kunne glemme at klikke på gem/submit. Den skulle med det samme gemme dit valg når du trykkede på check eller radio knappen - men det kan måske ikke lade sig gøre...
Avatar billede frozenink Nybegynder
14. april 2008 - 08:08 #3
Kan du så bruge denne?

<div style="text-align:center"><form action="default.asp?vis=2&v=1&id=<% response.write rstemp("id")%>" method="post">
<select name="ok">
<option value="error.asp" selected="selected">Please Select</option>
<option value="Logi før">Logi før</option>
<option value="Logi efter">Logi efter</option>
</select><br>
<input type="submit" value="Send">
</form></div>
Avatar billede frozenink Nybegynder
14. april 2008 - 08:17 #4
Hov, glemte i forrige.
Går ud fra at det er et "enten / eller" valg
Avatar billede frozenink Nybegynder
03. juli 2009 - 20:12 #5
kommet videre?
Avatar billede swamboo Seniormester
03. februar 2010 - 20:54 #6
Yeps - fandt ud af at lave det på en anden måde.
Smid lige et svar, som tak for deltagelse!

Takker
Avatar billede frozenink Nybegynder
04. februar 2010 - 22:38 #7
Et svar, og takker