Avatar billede nielspt Nybegynder
13. april 2008 - 17:50 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I om dette forum?

Jeg har arbejdet et par dage på dette rejseforum:
http://www.godtur.dk

Hvad synes I om det?
Anser I det som troværdigt/spændende, eller blot "Endnu et forum"?

Tak for alle meninger!
Avatar billede jacla Nybegynder
13. april 2008 - 18:00 #1
har kun lige set lidt på det, måske skulle du ha dette frem på side 1

Du kan skrive nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare emner i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke vedhæfte filer i dette forum

Bare en ide C",)
Avatar billede jacla Nybegynder
13. april 2008 - 18:00 #2
Men flot design og eller tip top C",)
Avatar billede amews_aj Nybegynder
13. april 2008 - 18:04 #3
Ja fint design.

Dog ser jeg det bare som endnu et forum, som du selv skriver.
Den væsentligste mangel er information om siden.
Altså, hvem står bag, hvorfor osv.?
Ellers er det svært at vide hvor troværdigt det er.
Men emnet er godt i sig selv.

At det er et phpBB forum er helt i orden, problemet er bare, at sammen med den manglende information, fremhæver dette blot betydningen af "bare endnu et forum".
Der er ikke noget specielt over det.

Håber du forstår hvad jeg mener.
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. april 2008 - 18:43 #4
Avatar billede nielspt Nybegynder
13. april 2008 - 19:30 #5
jacla: tak og god idé - jeg vil se om jeg kan få det på forsiden!
amews_aj: Jeg forstår godt hvad du mener - og rart at få sat nogle ord på det!
bufgerzone: den ser jeg på, tak!

Tak for alle kommentarer!
Avatar billede kurdo Novice
15. april 2008 - 19:41 #6
Hej! :)

fedt design, jeg kan godt lide logoet  med flybilleterne  og "godtur.dk" logoet! :)
men jeg synes dog det ville have været godt med et link til forsiden! :)

altså begge logoer skal linker til forsiden.

mvh
Avatar billede nielspt Nybegynder
17. april 2008 - 13:41 #7
kurdo: Ja, har godt overvejet det - er bare bange for, at folk kommer til at ryge ud af det de skriver, hvis de ved et uheld trykker der. (det er et ret stort område, der skal være link så) Tak for de pæne kommentarer.

Nu har jeg tilføjet lidt information om siden (på forsiden), samt sat en mindre nyhedssektion op, som kører over et RSS-feed.

amews_aj: Er den blevet lidt mere speciel nu? Forslag til at opnå dette modtages gerne. Vil gerne undgå det der "bare-endnu-et-forum-look".
Avatar billede nielspt Nybegynder
17. april 2008 - 14:47 #8
Siden er stadig åben for vurderinger.. :-)
Avatar billede kurdo Novice
17. april 2008 - 15:11 #9
jeg har set på nogle sites hvor der er en "usynelig felt" som er et link, det kan du jo lave når man holde musen over "godtur.dk" samt "flybilleterne" :) selvfølgelig dit valg! :P
Avatar billede amews_aj Nybegynder
17. april 2008 - 17:13 #10
Hej,

Jeg savner et sted hvor der står lidt om hvem der står bag siden og hvorfor.
Hvis det fx er et eksisterende foretagende, gør det straks siden lidt mere troværdig, selvom det jo ikke er dem der svarer, er det i mine øjne mange der gerne vil vide hvem der står bag.
Det skal ikke stå på forsiden, men på en underside et sted.
Den korte beskrivelse du har på forsiden er helt fin.

Det med "bare-endnu-et-forum-look" er ofte svært at undgå med et traditionelt phpbb forum. Du har allerede fået ændret designet en del, men det ligner stadig alle de andre. Hvis man skal trække brugere til er det ofte en god ide at lave noget der ser anderledes ud, og ikke bare ligner alt andet.
Avatar billede nielspt Nybegynder
18. april 2008 - 12:22 #11
Tak for feedback! Når jeg får tid, så laver jeg en underside, som kan tilgås i toppen (aller øverst) - så skriver jeg en lille smule om siden og formål og sådan.

Mht. at lave noget som ser anderledes ud, så har jeg sat et RSS-feed til at rotere lige over forumoversigten. - Men der skal måske mere til..?

Forresten - hvad mener du med "eksisterende foretagende"? :-)

- og smid lige et svar i samme omgang!
Avatar billede amews_aj Nybegynder
18. april 2008 - 12:31 #12
En eller anden virksomhed eller organisation.
Avatar billede nielspt Nybegynder
18. april 2008 - 15:58 #13
Mange tak for hjælpen.!
Hold endelig øje med siden, og deltag evt. i debatten ;-)
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2008 - 17:36 #14
Hejsa,

Rigtig flot side!
Lagde lige mærke til en ting: Hvis du ændre til største skrifttype fucker nyhedsboksen op..

Ellers godt arbejde!
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2008 - 17:37 #15
Og måske skal det ikke kræve login at anbefale siden? Bare en tanke... :-)
Avatar billede nielspt Nybegynder
17. juni 2008 - 18:58 #16
Tak for det! :-)

Der kommer meget snart også mulighed for at uploade rejsebilleder - samt at se, vurdere og diskutere disse.

Og jo - det kræver også login at anbefale siden (det skulle det i hvert fald gerne)!
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2008 - 19:39 #17
Ja, det gør det - men hvorfor gøre det? Det er jo kun positivt for siden at andre anbefaler den.. Hvis nu person A kender person B der elsker at lede efter rejsemål og tage på rejser, men person A ikke lige orker at oprette en bruger?
Avatar billede nielspt Nybegynder
17. juni 2008 - 19:50 #18
Nårh. Nu er jeg med :-)

Det har du egentlig helt ret i - det er bare en forholdsregel jeg har taget mig, så det ikke kan udnyttes af spambots mv.. Desværre.
Avatar billede olebole Juniormester
17. juni 2008 - 20:46 #19
<ole>

Bloggen er efter min mening langt det pæneste ved sitet

/mvh
</bole>
Avatar billede nielspt Nybegynder
17. juni 2008 - 20:59 #20
Det er da helt i orden - men ikke en speciel konstruktiv kritik.
Vil du uddybe?