Avatar billede asn24 Nybegynder
12. april 2008 - 22:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til gigahost.dk

Hej eksperter :)

Jeg har nu haft gigahost.dk webhotel i snart 2 år, og jeg er ved at være godt træt af den ustabile drift.

Er der nogen der kender et alternativ?

Krav:
imap
min 3 gb plads
frit antal domæner og email
php og mysql understøttelse - gerne 4 og 5
og selvfølgelig klippe stabilt
Prisen betyder ikke det vilde, men jo billigere jo bedre :)

Håber nogen ved noget :)

Mvh
Andreas Nielsen
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. april 2008 - 22:12 #1
Jo billigere jo mere ustabil :) med de krav..

Hvis prisen ikke betyder så meget så ved jeg at scannet og dandomain er ret stabile..
Avatar billede yocal Nybegynder
12. april 2008 - 22:14 #2
www.wannafind.dk - En VPS-løsning.

Så kan du kun klante dig selv for ikke at have et stabilt system :o)

// Yoc.
Avatar billede asn24 Nybegynder
12. april 2008 - 22:29 #3
yocal - Kunne være dejligt med et hvor jeg ikke selv skulle stå for driften ;) - Derfor jeg søger webhotel :P
Avatar billede aaberg Nybegynder
12. april 2008 - 22:53 #4
Boxhosting.dk har jeg rimeligt gode erfaringer med. Har får du dog kun op til 2 gb plads.
Avatar billede it-dk Nybegynder
13. april 2008 - 16:40 #5
Jeg har bl.a. gode erfaringer med www.intergate.dk. Der er ikke ubegrænset domæner men jeg har flere webhoteller hos dem og har fået lidt rabat ved at samle mere hos dem. Jeg har prøvet mange udbydere og dem er jeg godt tilfreds med. Du kan sikker købe mere plads men det har ikke været nødvendigt for mig. Ellers prøv at se www.hostindex.dk.
Avatar billede rjpa Nybegynder
13. april 2008 - 23:31 #6
Hej,
Gå ind på webhostingtalk.com og opret dig som bruger. Der er masser af udbydere osv. Du kan bagefter bruge GratisDNS til at styre dine domæner med. Du kan næsten altid finde noget til billige penge, enda din VPS/VDS til under kr. 100,-

- rjpa
Avatar billede asn24 Nybegynder
14. april 2008 - 16:07 #7
Nu har jeg fundet firebee.dk vha hostindex.dk - Er der nogen der ved om de rent faktisk er så gode som lovet?
Avatar billede it-dk Nybegynder
14. april 2008 - 17:05 #8
Jeg har aldrig brugt dem. Det eneste jeg vil sige generelt er at pris og kvalitet ofte hænger sammen i denne branche efter alle dem jeg har prøvet. Jeg vil lige sige at det ikke betyder at firebee.dk ikke er godt. Mange går efter prisen og senere klager over service, oppetide mv. men betaler kun 1 kr eller 9 kr.