Avatar billede juggernutt Nybegynder
11. april 2008 - 08:28 Der er 4 kommentarer

Understøtter MS Vista 2 fysiske processorer.?

Hej Alle..

Jeg vil gerne købe et bundkort hvor der er plads til 2 fysiske processor (2xquad), jeg vil høre om Vista understøtter dette og i givet fald, hvilken version af Vista gør det..??

Mvh.

Martin
Avatar billede Spotgun Seniormester
11. april 2008 - 10:08 #1
Du skal have fat i enten Vista Business, Enterprise eller Ultimate før den understøtter to fysiske CPU'er. De mindre udgaver af Vista understøtter flere kerner, men kun én fysisk CPU.
Avatar billede juggernutt Nybegynder
11. april 2008 - 14:21 #2
Det var lige det svar jeg søgte.. lægger du et svar så jeg kan tildele dig point..??  tillægsspørgsmål, (men har ingen indflydelse på pointtildelingen),finder Vista versionen jeg så vælger, selv ud af der er flere processor, eller skal jeg sætte det op manuelt..??

Mvh.

Martin
Avatar billede Spotgun Seniormester
11. april 2008 - 14:31 #3
Det skulle den gerne finde ud af selv.
Avatar billede Spotgun Seniormester
17. august 2008 - 17:20 #4
Lukketid?