Avatar billede mikkelnh Nybegynder
10. april 2008 - 13:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stream en fil i Windows Forms

hej jeg har sidet og googlet hele dagen efter et script hvor jeg kan streame en fil ud fra min database med windows forms og kan bare ikke finde ud af det så hvis du kan hjælpe mig wow

i almindelig webApplikationer vil functionen se sådan her ud men jeg har jo ikke adgang til System.web i windows forms så plz hjæælp!...

    Private Sub streamFile(ByVal FileID As Integer)
        Dim Myfile As Fil
        Myfile = Fil.FilVis(FileID)
        If Not IsNothing(Myfile) Then
            Response.ContentType = Myfile.ContentType
            Response.OutputStream.Write(Myfile.FileContent, 0, Myfile.ContentLength)
            Response.AddHeader("Content-Disposition", "attachment;filename=" + Myfile.Filnavn)
            Response.End()
        End If
    End Sub

på forhånd tak
Avatar billede kalp Novice
10. april 2008 - 20:42 #1
jo du har adgang til System.Web hvis du tilføjer en reference til dll'en først:)

men ikke, at du kan bruge den kode til noget i en winform alligevel:)

prøv at google efter noget andet.. f.eks at afspille video clip med c# og drop udtrykket streame.
Avatar billede mikkelnh Nybegynder
14. april 2008 - 15:11 #2
kan ikke finde noget somhelst når jeg googler
Avatar billede kalp Novice
14. april 2008 - 19:38 #3