Avatar billede ravnkilde Nybegynder
09. april 2008 - 14:46 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Syntax error (missing operator) i SQL

Hej!

Jeg får denne error:
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Syntax error (missing operator) in query expression 'Passport.RegID='.

Min SQL ser sådan ud:
strSQL= "SELECT Passport.RegID, Passport.Name, Passport.Nationality, Passport.Dateofbirth, Passport.Placeofbirth, Passport.PassportNo, Passport.Placeofissue, Passport.Expiration, Passport.Email, Passport.Registrationdate FROM Passport WHERE Passport.RegID= "& Request.Querystring("RegID") &";"

Jeg får ikke RegID med. Nogen der kan spotte fejlen?
Avatar billede w13 Novice
09. april 2008 - 14:47 #1
Så har du vel ikke nogen querystring, der hedder RegID?
Avatar billede ravnkilde Nybegynder
09. april 2008 - 14:50 #2
Kommer fra en foregående side:
Response.Redirect("http://xx.xx.com/passportconfirmation_data.asp?RegID="& Request.QueryString("RegID"))
Avatar billede keysersoze Guru
09. april 2008 - 15:00 #3
så er den querystring også tom
Avatar billede ravnkilde Nybegynder
09. april 2008 - 15:12 #4
Rigtigt! querystringen startede meget tidligere i forløbet, og der manglede jeg at ændre fra noget tidl. (participantID) til RegID. Tak for hjælpen, begge to. Læg et svar!
Avatar billede w13 Novice
09. april 2008 - 15:35 #5
:)
Avatar billede keysersoze Guru
09. april 2008 - 17:49 #6
ved nu ikke helt om jeg fortjener point...