Avatar billede thesams Nybegynder
09. april 2008 - 11:43 Der er 5 kommentarer

Kan man slå opladeren til batteriet på en bærbar?

Hej!

Mit spørgsmål er rimelig simpelt, men om det kan lade sig gøre  ville jeg høre profferne herinde... :-)

Jeg ville spørge om man kan slå opladeren til ens batteri på en bærbar?

Jeg har en Hp pavilion dv5119eu

Mvh

Thomas L.
Avatar billede thesams Nybegynder
09. april 2008 - 11:45 #1
Ups... skrevet forkert!  :-(

Jeg mente om man kan slå opladeren fra til min bærbars batteri?
Avatar billede peet-49 Novice
09. april 2008 - 11:46 #2
Du kan tage batteriet ud, og kun køre på laderen.
Avatar billede thesams Nybegynder
09. april 2008 - 13:38 #3
Ja kender jeg godt til...  mente mere når jeg tager pc fra et sted til et andet.. så jeg tager strømmen fra - så kører computeren stadig  og når jeg tilslutter strømmen igen så ville jeg gerne have at den lader vær med at oplade batteriet. Og så skal den kun lades når jeg vil have det..
Avatar billede peet-49 Novice
09. april 2008 - 14:08 #4
Din metode lader sig ikke gøre, uden indgreb på bundkortet.
Avatar billede peet-49 Novice
09. oktober 2008 - 14:48 #5
??