Avatar billede zeth Nybegynder
09. april 2008 - 06:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IHttpModule tilføjelse

Hej alle,

Jeg prøver at få et HttpModule til at skrive til alle sider hvornår de var genereret. Koden er placeret i App_code folderen:

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using System.Web;

/// <summary>
/// Summary description for PageGeneratedTime
/// </summary>

namespace AppendMessage
{
    public class PageGeneratedTime : IHttpModule
    {
        private HttpContext _current = null;

        #region IHttpModule Members

        public void Dispose()
        {
            throw new Exception("The method or operation is not implemented.");
        }

        public void Init(System.Web.HttpApplication context)
        {
            _current = context.Context;

            context.PreSendRequestContent += new EventHandler(context_PreSendRequestContent);
        }

        void context_PreSendRequestContent(object sender, EventArgs e)
        {
            string message = "<!-- This page has been processed at " + System.DateTime.Now.ToString() + ". -->";

            _current.Response.Output.Write(message);
        }

        #endregion
    }

I web.config har jeg tilføjet:

      <httpModules>
        <add name="PageGeneratedTime" type="AppendMessage.PageGeneratedTime, App_code"/>
      </httpModules>

Desværre får jeg ikke noget output på nogen af siderne, men får heller ingen fejl.

På forhånd tak..
Avatar billede zeth Nybegynder
12. april 2008 - 07:22 #1
Ingen forslag?
Avatar billede zeth Nybegynder
03. februar 2009 - 11:58 #2
Lukker