Avatar billede mstorgaard Praktikant
07. april 2008 - 15:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af minorurl.net

Jeg har for nogle uger siden lavet en lille side kaldet minorurl.net, hvor man, som titlen måske indikerer, kan forkorte sine url's. Jeg ved godt, der findes en del af den slags sider i forvejen, men dette var nu også mest for at prøve at lave sådan en side, og ikke så meget for at den skulle erstatte de eksisterende sider, så jeg vil gerne lige høre jeres mening om siden.

Er der brug for mere indhold? Kan man finde rundt? Kan I finde noget fejl?

- www.minorurl.net

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2008 - 15:38 #1
hvad gør Farveskema: Sort | Hvid ?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
07. april 2008 - 16:10 #2
Den skulle gerne ændre farven på siden - gør den ikke det hos dig?
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2008 - 08:07 #3
nej, men nu bruger jeg firefox og der gør den ikke, men er ok med IE
Avatar billede mstorgaard Praktikant
08. april 2008 - 12:19 #4
Så må jeg lige få tjekket det med Firefox, det fungerer i hvert fald i Safari.
Avatar billede kurdo Novice
09. april 2008 - 18:51 #5
virker fint i firefox, (du har sikkert lavet den) :)

meget fin side, meget profesionalt, simpelt, hurtig load og det hele er fint! :)

men der er et bare fejl! :)
hvis du fx. går ind i information, og skifter mellem dansk og engelsk, så virker funktionen ikke! :)

men det gør det i forsiden! :b

mvh harem
Avatar billede nielspt Nybegynder
17. april 2008 - 14:16 #6
Jeg synes udgangspunktet skal være WHITE - det er helt klart pænest efter min mening. :-)

Fin side!
Avatar billede mstorgaard Praktikant
21. maj 2008 - 15:01 #7
Smid nogle svar (:
Avatar billede nielspt Nybegynder
21. maj 2008 - 16:35 #8
svar