Avatar billede spirella Nybegynder
07. april 2008 - 13:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Har uden forudgående varsel mistet 15 dokumenter i samme Mappe.

Havde 15 vigtige dokumenter samlet i en mappe. Fredag var alle der - Lørdag var mappen tom. Selve mappen er blevet tilbage. Hvordan kan jeg/eller kan jeg - på nogen tænkelig måde få dem tilbage.
Har kigget i Papirkurv, men den blev tømt da jeg genstartede min PC, som jeg gør hver aften for at skabe mere plads. Har søgt i filer og mapper også skjulte men intet kommer frem.
Lånte en CD der hedder UNdelete som skulle vise slettede filer, der skete ikke noget. Dette skete for en anden mappe for 2 mdr siden, så noget kunne tyde på jeg har en fejl på min HD - har købt ny computer men lige nu drejer det sig om disse 15 Økonomiske dokumenter. Har alle 15 navne.

Vil give næsten hvad som helst for hjælp der kan løse dette, så jeg kan gendanne. Har forresten også prøvet Systemgendannelse, det hjalp heller ikke.
Jeg ved man kan finde slettede dokumenter på sin HD men det er jo ikke til at sige om der er fejl på min PC. Ved jeg har andre fejl i reg.databasen, men ingen grund til at rette noget, da jeg skrotter denne, når jeg har fået mine dokumenter tilbage.
På forhånd TUSIND TAK.

Spirella
07. april 2008 - 13:25 #1
UNDER ALLE OMSTÆNDIGHEDER BØR DU IKKE BRUGE HD'EN AKTIVT MERE INDTIL ET EVT. RECOVER VÆRKTØJ HAR VÆRE IGANG...
Avatar billede spirella Nybegynder
07. april 2008 - 15:12 #2
MEN HVORDAN FÅR JEG FAT I DET, OG HVIS - ER DER NOGET DER KAN GENDANNE DET JEG HAR MISTET ?
MANGE TAK.
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2008 - 15:13 #3
den her ser god ud http://www.winundelete.com/
Avatar billede spirella Nybegynder
17. april 2008 - 11:28 #4
Mange tak for hjælpen,det virkede ikke- får kun genvejen til hver dokument og det hjælper ikke - men vil gerne give point for svarene, men hvor gør jeg det - har ledt overalt på siderne.

MVH Spirella
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2008 - 12:08 #5
Nej, man skal selfølgelig have penge op af lommen og det finder man først ud af når man har været hele turen i gennem, surt!
Men jeg fundet en som er helt gratis og jeg har testet den og den virker, den er bare vildt underlig at finde ud af: http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/download.htm?language=1#

Point: når jeg afmærker svar i stedet for kommentar, kan du nu se en boks med mit navn og så kan du trykke på accepteret.
17. april 2008 - 19:32 #6
Under alle omstændigheder så bør (=SKAL) du ikke bruge DEN Harddisk til noget som helst aktivt hvis du skal have nogen som helst chance for at "Undelete" noget som helst...
Hver gang du bruger HD'en aktivt (gætter på at det er C: ?) så bliver der skrevet (læs:overskrevet) noget på HD'en !!!

Den bør (=skal) være som passiv SLAVE i en anden PC og evt. UNDELETE værktøj skal rulle på den ANDEN PC!!!
Avatar billede spirella Nybegynder
27. april 2008 - 13:34 #7
Det virkede desværre ikke - men det var forsøget værd. Jeg håber jeg har givet point, har gjort som ovenstående, eller lad mig det vide. Er glad for hjælpen trods alt.

Mange tak fra Spirella.
27. april 2008 - 13:58 #8
Skipper...