Avatar billede peterbechm Novice
04. april 2008 - 22:18 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

pci device problem..

hej derude

Under enhedshåndtering på min nye xp installation, står der under "andre enheder" at pci device ikke er installeret. men det eneste der sidder i et pci slot er grafikkort. både driver til mobo og grafik er opdateret. sp2 er installeret, begge kort er asus. har prøvet at søge efter hardware ændringer uden resultat..

håber nogen har et bud, på forhånd tak, peter
Avatar billede jtt Nybegynder
04. april 2008 - 23:51 #1
Kan du fortælle os hvad det er for en maskine ? OG evt motherboard ?

Kan det være noget onboard ?
Avatar billede peterbechm Novice
05. april 2008 - 14:28 #2
motherboard er et asus p5k se, grafik er asus en 8600gt silent.
der er onboard lydkort på den..
hilsen peter
Avatar billede jtt Nybegynder
05. april 2008 - 17:39 #3
Jeg tror godt det kan være et onboard device

Lydkortet virker ?? eller ??

Jeg kan læse mig frem til at der er 2 x Firewire på kortet også. Kan det være dem ?
Avatar billede skynet Nybegynder
05. april 2008 - 19:53 #4
prøv at installere soundmax, det virkede på min og pci device blev opdateret.
Avatar billede peterbechm Novice
05. april 2008 - 22:12 #5
så var den der
driveren til lydkort manglede...
send nogle svar så deler jeg ud.
hilsen peter
Avatar billede jtt Nybegynder
05. april 2008 - 22:34 #6
her
Avatar billede skynet Nybegynder
05. april 2008 - 23:17 #7
her