Avatar billede peturkirke Novice
01. april 2008 - 17:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

timestamp skal ikke opdateres

Jeg har en timestamp kolonne i min tabel, som altid skal opdateres, når noget sker. Derfor er den oprettet sådan:

`endtid` timestamp NOT NULL default CURRENT_TIMESTAMP on update CURRENT_TIMESTAMP

Men i et helt bestemt SQL-script vil jeg gerne undgå at opdatere timestamp. Kan jeg undgå opdatering ved at skrive et eller andet i sql-scriptet ?
Avatar billede arne_v Ekspert
02. april 2008 - 01:06 #1
Prøv:

UPDATE tabelnavn SET ....., endtid=endtid WHERE ...
Avatar billede peturkirke Novice
02. april 2008 - 16:10 #2
du ik så dum, det virkede fint, skriv et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
02. april 2008 - 16:28 #3
kommer her