Avatar billede madsovich Nybegynder
31. marts 2008 - 19:13 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af www.showyourlove.dk

Hejsa!
Jeg har siden, der hedder www.showyourlove.dk, jeg kunne godt tænke mig, at i kom med jeres mening om SIDEN, ændringer eller kunne være rigtig lækkert med nye ideer til siden! (Nye funktioner osv.)
Håber på en del hjælp!
På forhånd tak!
- Mads.
Avatar billede jkampmann Nybegynder
31. marts 2008 - 19:52 #1
Jeg kan jo så lige give lyd fra mig, og sige jeg er den oprindelig ejer af dette site. Jeg solgte det senere hen til OnlineFactory.dk som åbenbart har solgt det til dig.

Designet er rodet, baggrundsfarven matcher ikke ordenlgit som du kan se. Det er som gradent fucker fuldstændig, fordi du har puttet et banner øverst. Evt. put det nederst i en div, som har en position="absolute; top: 20px; text-align:center;" - u know..

Ellers det med rimene er for dårligt. Siden hedder "Show Your Love" Vis din kærlighed, så syntes jegi kke der skal være vitser på..

Lavn oget hvor man kan vise sin kærlighed. Mit oprindelige koncept var, at brugerne kunne sende chokolade ud til andre, sende et sødt hjerte på e-mail (evt. med reklamer i til $$$$) og sende blomster..
Avatar billede madsovich Nybegynder
31. marts 2008 - 20:11 #2
Synes nu ikke der direkte er vitser på. Men mere sjove rim osv. Ved ikke om man kan kalde det vitser ;)

- Det med baggrunden har du ret i, og det er rettet :)

Hvor fik du de aftaler med at sende blomster, chokolade osv?

Det med at sende søde hjerter, er der stadig, hvis du trykker på ''flere >''  nederst til venstre.. Jeg skal bare have det ind på forsiden og så måske få lagt rim på side 2.

Har desværre store problemer med det at sende hjerter, de vil nemlig ikke sendes til hotmails. :(

- Mads
Avatar billede coderdk Praktikant
31. marts 2008 - 21:34 #3
Mht hotmail: Din SPF er forkert... v=spf1 include:mail4.webname.dk ~all
Der er ingen SPF-record for mail4.webname.dk - Der er en for webname.dk men det er bare en include af Google's server...
Avatar billede madsovich Nybegynder
31. marts 2008 - 21:47 #4
Er desværre ikke den helt vildt øvede PHP nørd, så forstod ikke det der 100 %?
Det er der hvor man sender hjerter du mener, ikke?
Avatar billede coderdk Praktikant
31. marts 2008 - 22:06 #5
SPF har intet med PHP at gøre, det er en DNS-record ;) http://en.wikipedia.org/wiki/Sender_Policy_Framework
Avatar billede coderdk Praktikant
31. marts 2008 - 22:07 #6
(Men jo, det er det med hotmail)
Avatar billede madsovich Nybegynder
31. marts 2008 - 22:14 #7
Fik denne mail fra min udbyder, da jeg spurgte dem om det for lang tid siden: ''Det lyder godt. For at den skal kunne sende til Hotmail, skal man sætte en SPF record op. For at kunne gøre det, skal jeg bruge et login til din DNS udbyder.'' Og senere: ''Den vil slet ikke sende mails fra din side. Der må være en fejl i koden. Jeg modtager den ikke på nogle af mine mailhoteller.'' Og det skal siges han inde mellem der har været inde og rette SPF. Det vil sige, han mener, der er fejl i koden.
Avatar billede coderdk Praktikant
31. marts 2008 - 22:17 #8
Ok, det er også meget muligt - Men SPF-recorden som han har lavet, er forkert ;)
Avatar billede madsovich Nybegynder
31. marts 2008 - 22:33 #9
Hvad skal jeg sende til ham, så han kan få rettet det?
Avatar billede coderdk Praktikant
31. marts 2008 - 23:10 #10
Mmmh ja, det er spørgsmålet - Hvis dit site bruger SMTP-serveren "mail4.webname.dk", hvilket jeg måske kunne tro, skal den indeholde "v=spf1 a:mail4.webname.dk ~all" - hvis du selv sender mails fra det domænne, skal record'en også indeholde de servere
Avatar billede madsovich Nybegynder
01. april 2008 - 16:08 #11
Mmh. Godt nok svært ...
Befinder mig lige nu på GratisDNS (http://i29.tinypic.com/30wkmy0.png).
Hvor skal jeg så trykke og skrive det ind osv.?
på forhånd tak! :)
Avatar billede jkampmann Nybegynder
01. april 2008 - 20:15 #12
Euroflorist havde jeg en aftale med, ved hvert salg fik jeg 10-40% alt efter hvor mange køb der blev lavet..

Tjente vidst 1300 den første månede ;-)

Chokolade.. prøv søg på google og spørg rundt omkring evt. ring om de vil være med til at partnerskab, det kommer man længst med :-)
Avatar billede jkampmann Nybegynder
01. april 2008 - 20:15 #13
.. glo siden i firefox, så fucker det hele..
Avatar billede madsovich Nybegynder
01. april 2008 - 20:34 #14
Har faktisk søgt hos euroflorist.
Siden fucker ikke hos mig?
Avatar billede coderdk Praktikant
01. april 2008 - 20:38 #15
Ja, den ser heller ikke særlig pæn ud i Forefox hos mig.
Avatar billede madsovich Nybegynder
01. april 2008 - 20:45 #16
Må man spørge, hvad du havde af besøgende, da du havde sitet?
Avatar billede madsovich Nybegynder
01. april 2008 - 20:45 #17
Mmh. forstår jeg ikke. Kan jeg få et billede? Hvor sker det henne?
Avatar billede jkampmann Nybegynder
01. april 2008 - 20:47 #18
Forefox :D

Du kan hente firefox som tager 2 sekunder og tjekke selv.

Den havde vidst 300 om dagen eller sårn' noget, så lukkedede den jo, også forsvandt alle !-)
Avatar billede madsovich Nybegynder
01. april 2008 - 20:54 #19
Jeg bruger selv firefox, men den gør det ikke her.
Hvordan fik du dine besøgende? :)
Avatar billede jkampmann Nybegynder
01. april 2008 - 20:56 #20
markedsføring, markedsføring, markedsføring....
Avatar billede madsovich Nybegynder
01. april 2008 - 20:59 #21
Kan jeg ikke få et billede af det, hvordan det går galt på sitet?
Jamen, mund til mund eller måtte du ud og betale for det?
Avatar billede madsovich Nybegynder
01. april 2008 - 21:20 #22
Nu kan jeg se det fucker fuldstændigt i Internet Explore. Har endda taget backup af CSS, men ændrer sig dælme ikke.
Avatar billede madsovich Nybegynder
27. april 2008 - 18:23 #23
..