Avatar billede arnepedersen Forsker
30. marts 2008 - 13:18 Der er 1 løsning

CS3 problem

Jeg har CS3 på engelsk men har store sproglige problemer da jer er elendig til engelsk.
Det er lykkedes at få Adobe Bridge til at virke på dansk, og derfra har jeg før kunne lukke mine RAW billeder op fra Bridge så de også kom på dansk i Camera RAW. Nu kan jeg pludselig ikke åbne Camera RAW fra Bridge, men kun åbne billederne i CS3. Her er Camera RAW desværre på engelsk.
Kan i hjælpe mig.
Jeg har desværre ikke råd til at købe CS3 på dansk (folkepensionist).
Avatar billede arnepedersen Forsker
02. april 2008 - 08:39 #1
lukker