Avatar billede boris Mester
27. marts 2008 - 17:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder man seriøst hjemmearbejde

Hvor kan man finde jobs, som kan udføres hjemmefra med en PC?

Er der nogle steder, som udbyder opgaver passende til en ung pige, der f.eks. er omhyggelig, stabil og skrap til at udtrykke sig korrekt på både dansk og engelsk, men (endnu) ikke har en videregående uddannelse?

Hvis jeg går ind på f.eks. jobnet.dk, ser det ud til, at der ikke findes andet end tvivlsomt telefon-salg. Jeg ved ikke, om der overhovedet findes steder, der udbyder den slags, men hvis nogen har et tip, vil jeg gerne høre om det.
Avatar billede japping Nybegynder
27. marts 2008 - 17:44 #1
Nej, sådanne job finder du ikke umiddelbart.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men gætter på 2-3g'er. Det afgørende er "hvor" skrap du er til engelsk ? Hvis du skriver fejlfrit, skal du "bare" kontakte nogle firmaer i nærområdet og forklare hvad du kan og vil. Skriv evt. en A4 side på engelsk som du kan sende til dem som eksempel.
Avatar billede strych9 Praktikant
27. marts 2008 - 19:19 #2
Professionel blogger?
Avatar billede hammerhead Nybegynder
28. marts 2008 - 13:16 #3
Jeg kunne forstille mig at der også findes job som registrering og indtastning af data i databaser stadigvæk?
Avatar billede boris Mester
07. maj 2016 - 18:30 #4
Lukkes, ingen af kommentarerne var rigtigt brugbare, men tak alligevel