Avatar billede dmg Nybegynder
27. marts 2008 - 04:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kunde database system

Hej experts,

Jeg leder efter et gratis system, til at gemme kunde informationer. Jeg har en liste over kunder som skal ringes op og tages noter af. En feature der ville være rigtig go, er at sætte en dato hvornår denne kunde skal ringes op igen. Evt med en mail reminder.

Jeg har ledt lidt rundt på google og hotscripts.com men kan ikke helt finde hvad jeg leder efter, så håber i kan hjælpe.

Mange tak, foreløbigt.
Avatar billede dmg Nybegynder
27. marts 2008 - 04:57 #1
Hej igen,

Jeg fandt dette program: http://www.call-center-software.org/call-center-ss.asp
Det ser ud til at kunne hvad jeg har brug for mht at gemme opkald med informationer om kunden.
Hvis der findes andre ligende systemer med extra features er jeg meget interesseret.
Endnu engang tak
Avatar billede coderdk Praktikant
27. marts 2008 - 10:31 #2
Avatar billede coderdk Praktikant
27. marts 2008 - 10:33 #3
Du kan også prøve at kigge på et onlinesystem som f.eks. highrise http://www.highrisehq.com/ (det er webbaseret)
Avatar billede dmg Nybegynder
25. august 2010 - 22:48 #4
Hej coderdk,

sorry jeg aldrig kom tilbage til dig. Bedre set en aldrig.
Jeg anvendte SugarCRM som virede perfekt til mit foremal.
Smid et svar go tak for hjalpen.
Avatar billede coderdk Praktikant
25. august 2010 - 23:13 #5
Selv tak :)
Avatar billede jandahlerup Nybegynder
14. maj 2012 - 09:23 #6
Prøv www.boxus.dk det er gratis og der er også en kalender med.
Det er på nette så du kan komme ind på det hvis du har net.