Avatar billede Himbear Nybegynder
25. marts 2008 - 21:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af tinocordes.dk

Hej eksperter!

Jeg har haft denne side i lidt tid, men for nylig er jeg startet op som freelance grafiker, hvor jeg før var deltidsansat.

Det betyder at jeg er nødt til at foretage nogle ændringer på min hjemmeside, så den ikke bare fungerer som portfølje-side. Men jeg vil dog stadig gerne vise, at jeg er freelance grafiker og bare en enkelt mand.

Jeg regner med at beskrive de ydelser jeg kan levere, altså webdesign, logodesign osv.

Men hvad synes i om den nuværende side? Sælger jeg varen godt nok?

Tak!
www.tinocordes.dk
Avatar billede fxj Juniormester
25. marts 2008 - 21:46 #1
Siden loader hurtigt og jeg kunne ikke finde døde links.
Da folk skal vælge dig fordi de vil have en direkte og personlig kontakt til den, der laver deres design var det måske en ide at sætte et billede på af dig selv.

Jeg savnede også lidt beskrivelse af ideen bag den grafik du har lavet. Billederne i din referenceliste er gode og det er et godt valg, at du har givet mulighed for at printe, som PDF.
Et logo eller farvevalg kan (har jeg hørt :-) betyde mange ting og for mig ville det betyde noget, at jeg kendte ideen og tankerne bag et logo og farvevalg.

Slutteligt undrer det mig, at du skriver i tredie person. F.eks "Du vil lægge mærke til at han har teknisk forståelse og stor faglighed og er ærlig."
Det er sikkert rigtigt, men hvem er det der siger det?
Håber du forstår hvad jeg mener - det er ikke skrevet, som en fornæmelse :-)
Avatar billede hoeks Nybegynder
26. marts 2008 - 23:58 #2
Af ren og skær nysgerrighed:
Har du selv skrevet koden eller er det et cms du bruger?

Fin side forresten :)
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. marts 2008 - 00:07 #3
Det har jeg selv :) Ved godt at jeg ikke burde bruge tables og jeg burde rette den til så kan verificeres. Men har du nogle kommentarer af den art, så bare kom med dem.

fxj -> Tak for de fine kommentarer, jeg notere mig det lige. Tredje person, tja hvorfor ... måske bare for at gøre det lidt anderledes. Måske fordi det lyder dumt at tale så pænt om sig selv i første person :) Virker det tosset?
Avatar billede fxj Juniormester
28. marts 2008 - 09:10 #4
Det er ikke dumt at tale pænt om sig selv :-)
Men jeg ser siden som en præsentation af dig og hvad du kan. Derfor syntes jeg det er mærkeligt at du skriver i tredie person. Men andre kan jo opfatte det anderledes.
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
03. april 2008 - 14:44 #5
synes ikke at designet er særlig fedt igen.
Avatar billede Himbear Nybegynder
03. april 2008 - 14:54 #6
dondy-kurt -> Hehe... det er sandelig en kommentar jeg kan bruge til noget.
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
04. april 2008 - 10:30 #7
1. Du har sat din side op i table. Brug derimod div tags det er meget mere rigtigt.
Alle reklamebureau bruger div tags.

2. Dit design minder for meget om nogle af de andre hjemmesider du har lavet.

3. jeg kan ikke så godt lide din menu, du skulle måske prøve at gøre linksne højre i stedet for at de bare bliver større.
Avatar billede Himbear Nybegynder
10. april 2008 - 15:56 #8
Nå, skal vi få lukket. Tak for svarene!

dondy-kurt -> Smider du lige et svar?

Med venlig hilsen
Tino Cordes
www.tinocordes.dk