Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2008 - 16:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

driver update program

hej

jeg er igang med at formatere en af mine venners pc'er. men vi kan ik rigtig finde ud af hvilket bundkort og grafikkort han har , der står ik rigtig noget på det. kan man ik få et driver update program som selv henter driver og det der mangler ?
Avatar billede hammerhead Nybegynder
26. marts 2008 - 09:41 #2
Prøv at kigge forbi http://www.giveawayoftheday.com/
Dagens (26/3) "gave" er et program til at lave backup af de eksisterende drivere.

"Driver Magician offers a professional solution for device drivers backup, restoration and update in Windows operating system. It identifies all the hardware in the system, extracts their associated drivers from the hard disk and backs them up to a location of your choice. Then when you format and reinstall/upgrade your operating system, you can restore all the “saved” drivers just as if you had the original driver diskettes in your hands. After one system reboot, your PC will be loaded and running with the required hardware drivers."

Jeg har ikke selv erfaring med programmet.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2008 - 09:08 #3
jeg fandt ud af det selv .. tak for hjælpen ellers.