Avatar billede blood.dk Nybegynder
24. marts 2008 - 20:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb af Dansk sprogpakke

Hej alle

Det er muligvis mig der ikke er helt vel, men...

Er det helt umuligt at købe til download en official microsoft office language pack 2007, Danish???

De sider jeg har været inde på kan man ikke købe hvis man er bo siddende i DK.

Det er ikke noget problem at til snuske sig den på ulovligvis, men nu ønsker jeg altså at købe den.

På forhånd tak.
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. marts 2008 - 20:51 #1
Du kan ikke downloade, men købe.

Jeg ved ikke om det stadig er sådan, men jeg har ikke hørt at det skulle være ændret. Til alle de tidligere office versioner kunne du købe Microsoft Proofing tools der gav sprogunderstøttelse til et hav af sprog.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. marts 2008 - 20:53 #2
Avatar billede blood.dk Nybegynder
20. oktober 2008 - 09:43 #3
Fik ikke lov til at købe sprogpakken. Ved ikke hvorfor.
Lukker