Avatar billede purezombie Nybegynder
22. marts 2008 - 21:42 Der er 4 kommentarer

Kædede datastruktur -stak -køer

Jeg har i øjeblikket i skolen omkring emnet Kædet datasstruktur.

Normalt har jeg ikke de vilde problemer indenfor faget, men dette område har virkelig givet mig problemer, så håber nogle kan hjælpe.

Hvad jeg søger.

1) Læsestof omkring emnet kædedet datastrukturer.
- stak - kø eller andet relevant stof der kan forbedre ens forståelse omkring området.

Læren har sagt at han ikke kan finde informationer vi kan bruge, så det eneste jeg står med er eksempler fra læren.

2) Gode kode eksempler med forklaringer til koden.

3) Andet relevant informationer der kan fremme forståelsen, da vores lære virkelig ikke er god til at forklare området. 80% af klassen har problemer med at forstå det.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. marts 2008 - 22:10 #2
Avatar billede arne_v Ekspert
22. marts 2008 - 22:12 #3
Avatar billede arne_v Ekspert
05. maj 2008 - 05:46 #4
all set ?