Avatar billede jobestar Nybegynder
20. marts 2008 - 14:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

radeon xt1300 - virker ikke ved 50% af boots?

Hejsa

Jeg har store problemer med mit grafikkort/drivere.

Jeg har et ATI Radeon xt1300.

Problemet er at det er ligesom om driverne eller grafikkortet ikke ”tænder” ved 3 ud af 5 boots. Fortiden virker det faktisk slet ikke. Det kommer og går altså. Meget mystisk. Men skærmen er altså helt smadret at se på. Inde i display properties står color quality på lowest 4 bit.

Har lige installeret den nyeste driver ”catalyst 8.3”, men det har ikke ændret på problemet.

Har i nogle bud på hvad det kan være der gør at driverne/grafikkortet ikke tænder op ved halvdelen af mine boots?

Bundkort: asus pn5-e sli
Styresystem: XP

På forhånd tak!
Avatar billede meterpunk Nybegynder
20. marts 2008 - 16:30 #1
jeg har ikke noget bud, men catalyst kan tit drille, så prøv med Omegadriver istedet. http://www.omegadrivers.net/ati.php
Avatar billede jobestar Nybegynder
23. marts 2008 - 13:21 #2
Hey Meterpunk det ser ud til at have virket! :D

så du lægger bare et "svar" så er der point :)

tak for det!!
Avatar billede meterpunk Nybegynder
23. marts 2008 - 23:34 #3
Godt det virkede, her er et svar.