Avatar billede htmlkrede Nybegynder
17. juni 2001 - 20:11 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Send To ??

Mappen der hedder SendTo i ME, hvor ligger den i 2000Pro??

(mappen SendTo er den der viser de muligheder man har når man højreklikker på et icon, og siger \"overfør til\")

Er der evt. nogle der har prøvet det program som Microsoft udlover \"SendToX\"? Hvordan er det og hvordan installere man det?

//htmlkrede
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
17. juni 2001 - 20:13 #1
Avatar billede madskp Nybegynder
17. juni 2001 - 20:13 #2
Den er under documents and settings og så under den bruger du nu er logget på som. Så vidt jeg husker er mappen skjult så du skal huske at slå visning af skjulte filer til!!
Avatar billede krede Nybegynder
17. juni 2001 - 20:13 #3
Dont copy my name b****!!
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
17. juni 2001 - 20:15 #4
C:\\Documents and Settings\\DIN BRUGER\\SendTo
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. juni 2001 - 20:21 #5
Husk lige at du kan omdøbe Send To til Send til.

krede> Hvad betyder krede?
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
17. juni 2001 - 20:28 #6
>>>retaxes

Hvorfor skal jeg omdøbe den...

Mit navn er Christian, men mine venner kalder mig krede. Derfor!!!

Tak for hjælpen. Jeg troede, bare ikke mappen var skjult...

//HTMLKREDE
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. juni 2001 - 20:31 #7
Det lyder bare dansk, ikke andet;o)

Det var fordi du skrev \"Dont copy my name\" og så troede jeg du mente at htlmkrede havde taget noget fra dit navn ;o)
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
17. juni 2001 - 20:40 #8
Fuck.. Problems..
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
17. juni 2001 - 20:43 #9
Jeg har lige installleret microsoft programmet.

Så afinstallerede jeg det, da jeg ikke fandt det nyttigt.

Jeg har afinstalleret det ordentligt!!!

Nu kan >>Overfør til>>>>Skrivebord (som genvej), ikke bruges mere.

Så bliver jeg vil nødt til at finde den gamle >>Overfør til>>>>Skrivebord (som genvej).

Hvor ligger den??
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
17. juni 2001 - 20:48 #10
I skal nok få point...
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. juni 2001 - 20:48 #11
Der ligger nok en ny mappe under Documents and settings, se på datoen, det er den nyeste du skal finde din \"Send to\".
Under Document and settings hedder den nok noget med \"Documents and settings\\ditnavn001\"
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
17. juni 2001 - 20:48 #12
hedder den ikke bare desktop??
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. juni 2001 - 20:52 #13
Nej, man finder Send to under Documents and settings\\ditnavn\\Send to - ikke desktop
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
17. juni 2001 - 20:53 #14
ja filen desktop under Documents and settings\\ditnavn\\Send to mester(retaxes)
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
17. juni 2001 - 20:57 #15
Ja, men filen er jo blevet erstattet af den fra programmet og nu ligger der ingen af Overfør til>>>>Skrivebord (som genvej) der virker.

Hvordan kan jeg så finde den fil.

Jeg kan godt ligge et printscreen, så i kan se det..
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. juni 2001 - 20:59 #16
Thats right, sorry!
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
17. juni 2001 - 21:00 #17
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
17. juni 2001 - 21:00 #18
giv mig din mail adresse så kan jeg sende den!!
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
17. juni 2001 - 21:00 #19
retaxes -> i orden :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. juni 2001 - 21:01 #20
Find det sted hvor der skulle ha\' stået Send to og lav en ny mappe (det er ikke en fil) og inde i denne nye mappe kan du lave mulige henvisninger f.eks printer - CD og whatever!
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
17. juni 2001 - 21:01 #21
Hvor kan jeg finde den fil jeg skal erstatte denne med???
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
17. juni 2001 - 21:02 #22
jeg kan sende den hvis jeg får en email adresse
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
17. juni 2001 - 21:05 #23
ellers på ind i C:\\Documents and Settings\\Default User\\SendTo og kopier den der ligger der!!
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
17. juni 2001 - 21:05 #24
Det må du meget gerne.

ultra@pc.dk
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
17. juni 2001 - 21:08 #25
sent
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
17. juni 2001 - 21:15 #26
Dette virker heller ikke.

Jeg havde selv denne fil.

Der lå stadig en lile mappe, som nu er fjernet (derfor fejlmeddelsen).

Nu kommer der ingen fejlmeddelse, men der kommer heller ingen genvej.

Hvad gør jeg??

P.S. Har lige et erinde. Er tilbage om 30 min. Håber i også er....
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. juni 2001 - 21:42 #27
højreklik på C:\\documents and setting\\ så laver du en mappe (Den hedder Ny mappe) og omdøber den til Send til (to).
Så dobbeltklikker du på den nye mappe du har lavet, og lægger de genveje ind du har brug for.
Genveje kan du lave ved at højreklikke på f.eks CD-rom drevet, der har du bl.a. mulighed for at lave en genvej. Det samme gør du med diskettedrevet, printere eller Word, hvad som helst!
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
17. juni 2001 - 22:01 #28
>>>>retaxes

Ja, det ved jeg godt.

Men hvordan laver jeg: Overfør til>>>>Skrivebord (som genvej)???

Ligger der ingen program bag det som ligger i mappen SendTo???

//htmlkrede

Avatar billede retaxes Nybegynder
17. juni 2001 - 22:16 #29
Skrivebordet er en såkaldt DESKLINK-fil, du kan tage en kopi fra C:\\Document and settings\\All Users\\Send to\\Skrivebord (Desktop) og overføre den til den nye mappe du skulle lave.
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
17. juni 2001 - 22:25 #30
Alle mine genveje virker nu, undtagen:
Overfør til>>>>Skrivebord (som genvej).

Jeg har også prøvet at lægge den du sendte ind i mappen, men det virker ikke....

//htmlkrede
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
17. juni 2001 - 22:41 #31
>>>retaxes

Skal jeg oprette et nyt spm.

For at få flere eksperter på sagen...

//htmlkrede
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. juni 2001 - 22:47 #32
Det var nok en god ide ;o)