Avatar billede leif Seniormester
12. marts 2008 - 17:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udsende en Knap som Bookmarker en Database på Bookmark Bar

Hej,

Ja, det blev noget af en Titel.

Men kan man udsende en Knap som Bookmarker en Database på Bookmark Bar. Jeg har en som laver en Replicate og smider den på Workspace (Hvis jeg kan finde den), men jeg vil gerne have den ud på Bookmark Bar i stedet for.

Det drejer sig om at jeg jo skal fortælle hvilken database på hvilken server.

På forhånd tak

/Leif
Avatar billede jogii Nybegynder
12. marts 2008 - 18:40 #1
Det kan styres via Policies.

Eller lav en knap, som åbner databasen, og instruer brugerne om selv at bogmærke den ved at trække fanebladet over i bogmærkebjælken. Grunden til at det kan være en god ide er følgende: Så lærer brugerne at anvende denne smarte bogmærkefacilitet alle steder de har brug for det.
Avatar billede jogii Nybegynder
12. marts 2008 - 18:41 #2
Knap behøves ikke en gang -- DB-link er nok
Avatar billede leif Seniormester
29. marts 2008 - 17:59 #3
Det tænkte jeg ikke lige på, smid et svar da det hjalp
Avatar billede jogii Nybegynder
29. marts 2008 - 23:30 #4
Ja, det er nogle gange de simpleste ting der gør størst lykke :-)
Avatar billede leif Seniormester
29. marts 2008 - 23:49 #5
Ja, det er utroligt